Philips DesignLine Edge 42 PDL 7906 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DesignLine Edge 42 PDL 7906 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peetolanda 10-07-2012

hallo een hele mooie led tv van philips
erg mooie vormgeving en zeer makelijk in gebruik
alleen 3d valt me tegen beeld komt er niet echt uit
voor de rest erg tevreden

svasta 11-06-2012

Prachtig vormgeving met ambi light. Super scherpe beelden ook bij snelle bewegingen.Genoeg mogelijkheden en instellingen. Ik heb ook bijpassende soundhun 2.1erbij gekocht, super combinatie Nadeel: 3D-effect valt mij wel erg tegen. Als je film in standaard format kijkt dan heb je mooi vloeiend haarscherp beeld maar als je overschakeld naar 3D dan wordt de resolutie veel lager en het beeld wordt "schokkerig". Dus als je echt gaat voor 3D koopt geen passieve 3D TV maar een actieve (3D max in Philips therminologie)2-de nadeel is geluid, er zit geen diepte in en het klinkt erg blikkerig.

Emmy2012 15-06-2012

mijn vraagis, als je uitzendingen in 3D bekijk is dat dan het zelfde effect. Evv

luxfreak 05-04-2012

erg fijne tv ,beeld strak en erg mooi bediening ook simpel.
enkelt de ambi licht kun je niet aan of uit zetten met je afstand bediening.
we zijn er zeer blij mee ,ook om dat het weer een witte omlijsting is.

katja1971 07-04-2012

Hoi Luxfreak,

Even ter info: de ambilight kan wél uit via de afstandsbediening. Onder het blauwe knopje op de AB zit een knopje 'Adjust'. Als je daarop drukt, dan kun je met de pijltjestoetsen via links en rechts verschillende menu's selecteren, waaronder ambilight. Als je Ambilight hebt geselecteerd, krijg je de keuze "aan" of "uit".

Het is misschien minder intuïtief als je zou verwachten, maar het gaat in elk geval wél!

Eric-Paul79 02-03-2012

Ben van een HD ready plasma uit 2006 overgestapt naar deze tv, wat een verschil zeg!

Ben zeer tevreden over de tv, had alleen een probleempje met het geluid wat niet aan de tv lag maar aan ziggo, bij het kijken naar HD zenders via de CI+ kaart waarbij het geluid via een optische kabel naar de versterker loopt viel het geluid af en toe even weg. Heb dit opgelost dit het geluid op "standaard" te zetten binnen de tv opties.

Verder niets dan lof, ook het 3d effect is erg goed!

H.J.Velez Spanjerberg 21-01-2012

Onze verwachtingen zijn waargemaakt met dit apparaat. Scherpte,kleuren, geluid, alles klopt.Het Ambilight is zelf in te stellen, zeer rustgevend en mooi om te zien.

apy 14-01-2012

Top TV van Philips. Mooi vormgegeven, menu voor beeld en gelud is heel gebruiksvriendelijk. Streamen vanaf de laptop ondervind wel wat vertraging. Dit is te verhelpen door een andere router wat geschikt is voor streamen. Nettv met verschillende apps, Youtube NUtv Videoland TomTom etc. Kinderen vinden het ook heel leuk. 3D met het hele gezin gekeken echt bizar. Enige wat ik minder vind is dat de scart aan de achterzijde zit. Ik heb nl een Nintendo Wii en kan omdat de tv aan de muur hangt deze niet kwijt.

abdillah 24-12-2011

Mooi disign led tv, ambi light kun je eventueel uit zetten. Nettv werkt goed via wifi alsmede streamen vanaf je laptop. Enige min punt is de cislot van UPC. Af en toe gaat de tv op zwart bij het opstarten. Denk dat het te maken heeft met UPC. Via een decoder geen problemen mee. Moet wel nog 3d film kijken...

H.J.Velez Spanjerberg 27-09-2011

We hebben dit model in een toonzaal gezien en waren er weg van. Thuis is deze tv nog veel mooier dan we dachten. Zeer gebruiksvriendelijk, prachtige kwaliteit beeld en geluid. Kleine startprobleempjes. Philips gratis helpdesk was vlot te bereiken en zeer behulpzaam.